Garanţia returnării banilor în 31 de zile Livrare și retur gratuite
Nain Trading
Vânzare flash: 10% reducere la tot cu codul: FLASH10 - Doar pentru scurt timp

Trimite cerere

Telefon

Orarul nostru de funcționare

Luni - Vineri
09:00 - 22:00
Sâmbătă
10:00 - 21:00
Domingo
10:00 - 21:00
+49 40 334 600 873

FAQ

  • Ce trebuie să ştiu despre covorul meu nou?

    Covoarele noastre sunt trimise împăturite sau rulate şi pot fi folosite imediat după primire. Eventualele cute ale covorului vor dispărea cu timpul. La început, covoarele pot lăsa scame. Acest lucru se datorează surplusului de lână din covor, care se desprinde ca urmare a folosiri covorului. Fenomenul acesta este absolut normal şi nu constituie un motiv de îngrijorare. De obicei încetează după mai multe aspirări. În caz că aţi cumpărat un covor subţire, vă recomandăm achiziţionarea unei plase antialunecare, pentru a evita deplasarea covorului.

  • Aveți un showroom sau un magazin unde pot vedea covoarele înainte de a le cumpăra?

    Suntem un magazin online și întreaga noastră selecție de covoare este prezentată online. Reproducem toate produsele cât mai fidel posibil pentru a vă arăta culorile și calitatea în cel mai bun mod posibil. În cazuri excepționale, covoarele exclusive pot fi vizionate la fața locului, în showroom-ul nostru din Hamburg, cu programare. Vă rugăm să faceți o programare la serviciul nostru pentru clienți cu cel puțin 48 de ore înainte.
    Programările pot fi făcute zilnic prin e-mail la info@naintrading.com sau prin telefon la numărul #TEL_INTERNATIONAL
    Dacă vă place covorul, îl puteți lua cu dvs. direct.

  • Cum funcționează procesul de comandă la Nain Trading?

    După ce ați găsit un covor potrivit în magazinul nostru online, îl puteți adăuga direct pe pagina de detalii a produsului prin intermediul butonului "Adaugă în coșul de cumpărături" (puneți-l în coșul de cumpărături virtual). Vizualizarea se va schimba automat în coșul de cumpărături și vă va afișa produsul selectat. Acum puteți căuta mai multe covoare prin butonul "Înapoi la magazin" sau puteți efectua următoarea etapă a comenzii dvs. prin "Continuați comanda".
    În pasul următor, vă rugăm să introduceți adresa de expediere și datele de contact. După aceea, vă rugăm să faceți clic pe butonul "Continuare" și să urmați instrucțiunile din procesul de comandă. Veți primi toate detaliile comenzii direct prin e-mail după finalizarea comenzii.

  • Pot să anulez sau să modific o comandă?

    Da, există o opțiune de a anula o comandă atâta timp cât nu am început pregătirea comenzii pentru expediere.
    Deoarece ne străduim să obținem livrări rapide, acest proces începe de obicei după ce comanda dumneavoastră a fost înregistrată. Prin urmare, nu vă putem garanta că vă putem anula comanda, bineînțeles că vom face tot ce putem pentru a vă ajuta.
    Puteți adăuga și elimina articole din coșul de cumpărături dacă nu ați finalizat încă comanda la finalizare. Dacă doriți să anulați o comandă care a fost deja plasată, vă rugăm să ne contactați fie prin telefon la #TEL_INTERNATIONAL, fie prin e-mail la [email protected].
    Vă vom prelua apoi comanda înapoi.

  • Ce metode de plată acceptă Nain Trading?

    Oferim diverse opțiuni de plată dintre care sunteți liber să alegeți.
    Puteți plăti pentru comanda dvs. folosind următoarele metode de plată: Card de credit, PayPal și transfer bancar. Mai multe informații despre metodele individuale de plată pot fi găsite {A-AGB}aici{A-END}.

  • La cât se ridică costurile de transport?

    În UE, oferim livrare gratuită și transport gratuit de returnare. Dincolo de o anumită valoare a comenzii, transportul gratuit se aplică și în țările din afara UE. Costurile de transport pentru covorul dumneavoastră sunt afișate automat în coșul de cumpărături după ce ați introdus țara dumneavoastră.

  • Cât timp va dura livrarea covorului meu?

    Livrarea în UE și în țările apropiate de UE durează de obicei între 1 și 4 zile lucrătoare. În afara UE, ar putea dura mai mult.

  • Returul este gratuit pentru mine?

    Un transport de retur comandat prin intermediul Nain Trading este gratuit pentru clienții din UE. Veți primi toate informațiile și o etichetă de returnare prin e-mail.
    Informații privind costurile de returnare pentru alte țări din afara UE pot fi găsite {A-AGB}aici{A-END}.

Nain Trading folosește cookie-uri pentru a se asigura că site-urile noastre funcționează în mod fiabil și sigur și pentru a vă arăta conținut relevant și oferte personalizate.
Dacă faceți clic pe „OK”, este posibil să partajăm datele colectate prin cookie-uri cu terțe părți (partenerii noștri de marketing). Dacă nu doriți să să fiți de acord, ne limităm la cookie-urile esențiale. Mai multe detalii și toate opțiunile pot fi găsite în "Setări". Le puteți ajusta ulterior oricând. Pentru mai multe informații, consultați Politica de confidențialitate.