Garanţia returnării banilor în 31 de zile Livrare și retur gratuite Peste 88.000 de covoare unice De La 1998: Tale Expert Pentru Ţesut Manual Covoare Orientale

Cum vă putem ajuta?

search
Informaţii generale despre covoare:
Informaţii generale despre Nain Trading
Comanda şi plata
Condiţiile de livrare şi retur:
Politica de confidenţialitate

Condiţiile de livrare şi retur:

  • La cât se ridică costurile de transport?

    În UE, oferim livrare gratuită și transport gratuit de returnare. Dincolo de o anumită valoare a comenzii, transportul gratuit se aplică și în țările din afara UE. Costurile de transport pentru covorul dumneavoastră sunt afișate automat în coșul de cumpărături după ce ați introdus țara dumneavoastră.

  • Cât timp va dura livrarea covorului meu?

    Livrarea în UE și în țările apropiate de UE durează de obicei între 1 și 4 zile lucrătoare. În afara UE, ar putea dura mai mult.

  • Cum sunt pregătite covoarele pentru expediere la Nain Trading?

    Covoarele noastre sunt fie rulate (alergători), fie pliate înainte de expediere. Acestea sunt apoi ambalate în siguranță într-o folie protectoare în propriile noastre cutii cu pereți dubli și sunt colectate de partenerul nostru de transport.

  • Nu-mi place covorul până la urmă, îl pot returna?

    Deoarece scopul nostru este ca clienții noștri să găsească covorul potrivit, ne puteți returna orice covor dacă nu vă place. Pe lângă dreptul legal de retragere de 14 zile, Nain Trading vă oferă un drept voluntar de retragere pe o perioadă de 31 de zile. Un covor este o investiție pe termen lung și, prin urmare, credem că ar trebui să i se acorde suficient timp pentru a se gândi la el.
    Informații mai detaliate despre dreptul de retragere pot fi găsite în {A-GTC}Termenii și condițiile generale.

  • Ce trebuie să am în vedere atunci când returnez bunuri?

    Dacă doriți să ne returnați un covor, vă rugăm să ne contactați personal la numărul de telefon +49 40 334 600 873 sau să ne trimiteți un e-mail la [email protected]. Apoi vă vom trimite o ștampilă pentru colete sau vom aranja ca transportul să fie ridicat de la sediul dvs.

    . Alternativ, puteți, de asemenea, aici Gestionați-vă comanda și solicitați o etichetă de returnare în termen de 31 de zile.

  • Returul este gratuit pentru mine?

    Un transport de retur comandat prin intermediul Nain Trading este gratuit pentru clienții din UE. Veți primi toate informațiile și o etichetă de returnare prin e-mail.
    Informații privind costurile de returnare pentru alte țări din afara UE pot fi găsite aici.

  • Covorul meu a fost deteriorat în timpul livrării, ce se întâmplă acum?

    Dacă, în cazul rar, covorul este deteriorat în timpul livrării, vă rugăm să informați transportatorul despre posibilele daune direct la livrare și să documentați daunele. Ulterior, vă rugăm să ne informați direct prin telefon: +49 40 334 600 873 sau prin e-mail la [email protected]. Apoi vom discuta cu dumneavoastră despre procedura ulterioară.

  • Nu mai am ambalajul original, cum ar trebui să împachetez covorul pentru o returnare?

    Vă rugăm să folosiți un ambalaj de protecție echivalent pentru a proteja covorul în timpul transportului.

  • Când voi primi rambursarea pentru un retur?

    Întoarcerea bunurilor ar trebui să fie rapidă și fără probleme. Odată ce returul a fost colectat, durează de obicei 3 - 4 zile lucrătoare pentru a ajunge la depozitul nostru. Odată ce primim returnările, acestea sunt dezinfectate, iar personalul nostru calificat de la depozit verifică dacă covorul a fost returnat în starea în care a fost trimis. Odată ce returnarea a fost finalizată, vă vom trimite o confirmare la adresa dvs. de e-mail. Rambursările se fac de obicei în contul dvs. în termen de 1 - 3 zile bancare de la primirea confirmării, în funcție de modul în care ați plătit comanda. În cazul în care ați selectat o factură prin Klarna ca metodă de plată, vă recomandăm să contactați Klarna și să raportați returnarea, astfel încât să nu fiți nevoit să cheltuiți niciun ban.

    .
  • Cum va fi livrată comanda mea?

    În funcție de locul în care locuiți și de mărimea și greutatea pachetului, companiile de transport folosite pentru livrarea comenzii pot varia. Cu toate acestea, oferim întotdeauna cel puțin o opțiune de livrare gratuită în UE, Elveția, Regatul Unit și Norvegia. Opțiunile de expediere disponibile pentru comanda dvs. vor fi afișate la finalizarea comenzii. Odată ce covorul dvs. a fost trimis din depozit, veți primi un e-mail cu un număr de urmărire și informații despre timpul estimat de livrare. Compania de livrare vă va contacta pentru a stabili o dată de livrare.

    >

Nu ați găsit răspunsul corect?