Garanţia returnării banilor în 31 de zile Livrare și retur gratuite Peste 88.000 de covoare unice De La 1998: Tale Expert Pentru Ţesut Manual Covoare Orientale

Cum vă putem ajuta?

search
Informaţii generale despre covoare:
Informaţii generale despre Nain Trading
Comanda şi plata
Condiţiile de livrare şi retur:
Politica de confidenţialitate

Comanda şi plata

  • Cum funcționează procesul de comandă la Nain Trading?

    După ce ați găsit un covor potrivit în magazinul nostru online, îl puteți adăuga direct pe pagina de detalii a produsului prin intermediul butonului "Adaugă în coșul de cumpărături" (puneți-l în coșul de cumpărături virtual). Vizualizarea se va schimba automat în coșul de cumpărături și vă va afișa produsul selectat. Acum puteți căuta mai multe covoare prin butonul "Înapoi la magazin" sau puteți efectua următoarea etapă a comenzii dvs. prin "Continuați comanda".
    În pasul următor, vă rugăm să introduceți adresa de expediere și datele de contact. După aceea, vă rugăm să faceți clic pe butonul "Continuare" și să urmați instrucțiunile din procesul de comandă. Veți primi toate detaliile comenzii direct prin e-mail după finalizarea comenzii.

  • Unde îmi pot vedea comenzile?

    În confirmarea comenzii, pe care o veți primi prin e-mail după ce ați finalizat cu succes comanda, puteți vizualiza în orice moment toate detaliile importante. De asemenea, vă vom trimite prin e-mail numărul de urmărire al covorului dumneavoastră. Vă invităm să ne solicitați mai multe detalii prin e-mail sau telefonic, sau le puteți vizualiza folosind numărul de comandă aici.

  • Pot să anulez sau să modific o comandă?

    Da, există o opțiune de a anula o comandă atâta timp cât nu am început pregătirea comenzii pentru expediere.
    Deoarece ne străduim să obținem livrări rapide, acest proces începe de obicei după ce comanda dumneavoastră a fost înregistrată. Prin urmare, nu vă putem garanta că vă putem anula comanda, bineînțeles că vom face tot ce putem pentru a vă ajuta.
    Puteți adăuga și elimina articole din coșul de cumpărături dacă nu ați finalizat încă comanda la finalizare. Dacă doriți să anulați o comandă care a fost deja plasată, vă rugăm să ne contactați fie prin telefon la +49 40 334 600 873, fie prin e-mail la [email protected].
    Vă vom prelua apoi comanda înapoi.

  • Ce metode de plată acceptă Nain Trading?

    Oferim diverse opțiuni de plată dintre care sunteți liber să alegeți.
    Puteți plăti pentru comanda dvs. folosind următoarele metode de plată: Card de credit, PayPal și transfer bancar. Mai multe informații despre metodele individuale de plată pot fi găsite aici.

  • Cât de sigure sunt aceste mijloace de plată?

    Utilizăm în permanență cele mai recente standarde de securitate pentru magazinul nostru online, astfel încât datele dvs. să fie deosebit de sigure cu noi. Utilizăm standardul de securitate SSL (Secure Socket Layer) pentru transferurile de date, care protejează în permanență datele dvs. personale de accesul unor terțe părți neautorizate. Această procedură este utilizată și de principalii furnizori de servicii financiare. Datele cardurilor de credit sunt protejate la Nain Trading prin tehnologia 3D Secure.

    >
  • Pot să comand un catalog de la dumneavoastră?

    Selecția noastră de covoare este prezentată doar pe site-ul nostru. Dacă doriți un sfat mai detaliat, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți [email protected]

    >.
  • Unde pot găsi contul bancar NainTrading?

    La finalizarea comenzii dvs., veți primi automat o confirmare a comenzii cu toate informațiile de care aveți nevoie pentru transfer.

  • Am uitat să introduc un cod de reducere. Cum îl pot folosi după aceea?

    Vom fi bucuroși să aplicăm manual codul de reducere la comanda dumneavoastră. În cazul în care codul de reducere a fost valabil, vă rugăm să îl trimiteți împreună cu numărul de comandă la serviciul nostru pentru clienți [email protected] .

  • Când voi primi factura Klarna?

    De îndată ce depozitul nostru a expediat bunurile, veți primi o confirmare de livrare din partea noastră. La scurt timp după aceea, factura va fi trimisă de Klarna la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în momentul achiziției. Dacă aveți aplicația Klarna, puteți vedea comanda direct în aplicație și puteți descărca factura.

  • Unde pot găsi factura/recepția mea?

    Toate chitanțele și facturile vor fi trimise împreună cu confirmarea de expediere. Dacă aveți întrebări legate de factură, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți [email protected]

  • Ce număr de referință sau ce destinație trebuie să fie introdusă în formularul de transfer?

    Vă rugăm să menționați numărul comenzii dvs. ca referință. Veți găsi numărul comenzii dumneavoastră în confirmarea comenzii.

  • Codul meu de voucher nu funcționează, care este motivul?

    Vă rugăm să verificați dacă codul voucher este valabil pentru articolele din coșul dumneavoastră și dacă data de expirare nu a trecut. Ocazional, marfa redusă nu este aplicabilă în combinație cu un cod de voucher. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

Nu ați găsit răspunsul corect?